DĖL ĮMONĖMS SKIRTOS KAINODAROS SUSISIEKITE

DARBO LAIKAS  I – V 8:00 -17:00

Atsiimkite
nemokamai

 

GREITAS
PARUOŠIMAS

 

30 DIENŲ
PINIGŲ GRĄŽINIMAS

 

PASTOLIŲ ĮRANKIAI

ODINIAI ĮRANKIŲ DIRŽAI

ODINIAI ĮRANKIŲ LAIKIKLIAI

RACIJOS | IŠPARDAVIMAS

APSAUGINIAI AKINIAI

APSAUGINĖS PIRŠTINĖS

APSAUGA NUO KRITIMO

ĮRANKIŲ APSAUGA NUO KRITIMO

ŠALMAI

GALVOS ŽIBINTAI

VIRVĖS

PREKIŲ PRISTATYMAS/ATSIĖMIMAS

  1. Jūs, užsakydamas Prekes, galite pasirinkti Prekių pristatymo būdą, t. y. pasinaudoti kurjerio (trečiojo asmens) teikiama Prekių pristatymo paslauga. Galima rinktis pristatymą į LP EXPRESS paštomatus arba pristatymo į namus paslaugą, DPD kurjerį.
  2. Jūs, užsakymo metu pasirinkę Prekių pristatymo paslaugą, įsipareigojate nurodyti tikslią Prekių pristatymo vietą.
  3. Jūs įsipareigojate Prekes priimti pats arba užsakymo sudarymo metu nurodyti asmenį, kuris atsiims Prekes. Tuo atveju, kai Jūs (ar nurodytas kitas asmuo) Prekių priimti negali, o Prekės pristatytos nurodytu adresu ir remiantis kitais Pirkėjo pateiktais duomenimis, Jūs neturite teisės reikšti Bendrovei pretenzijų dėl Prekių pristatymo netinkamam subjektui.
  4. Prekių pristatymo mokestis skaičiuojamas atsižvelgiant į Jūsų pateikto užsakymo dydį ir pristatymo vietą.
  5. Kai Jūs pageidaujate, kad Prekės būtų pristatytos ne Lietuvoje, užsakymo pristatymo sąlygos derinamos atskiru susitarimu.
  6. Jums pateikus užsakymą į kitus miestus Lietuvoje (ne Vilnių), Bendrovė ar trečiasis asmuo Prekes pristato per 2-4 darbo dienas. Iškilus nesklandumams ar Prekių trūkumui, Bendrovė nedelsiant praneša Jums apie galimą ilgesnį Prekių pristatymo terminą ir, jei Jus tai tenkina, Bendrovė toliau vykdo užsakymo pristatymą. Tuo atveju, jeigu Bendrovės pateiktas ilgesnis Prekių pristatymo terminas Jūsų netenkina, pateiktas užsakymas yra atšaukiamas ir Jūsų sumokėta pinigų suma grąžinama šiose Taisyklėse nustatyta tvarka.
  7. Visais atvejais Bendrovė atleidžiama nuo atsakomybės už Prekių pateikimo terminų pažeidimą, jeigu Prekės Jums nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl Jūsų kaltės arba dėl nuo Bendrovės nepriklausančių aplinkybių.
  8. Bendrovė nėra atsakinga dėl bet kokio veiksmo, neveikimo ar įvykio nuo to momento, kai Prekės buvo perduotos prekių pristatymo paslaugas teikiančiai įmonei (kurjeriui). Tuo atveju, jeigu pakuotė, kurią Jūs gavote turi išorinių defektų, Jūs apie tai turite informuoti kurjerį Prekių pristatymo metu.
  9. Prekių pateikimo Jums ar Jūsų įgaliotam asmeniui metu Jūs (ar Jūsų įgaliotas asmuo) privalote kartu su Pardavėju arba Jums pristačiusiu Prekes kurjeriu patikrinti siuntos ir Prekės(-ių) būklę bei pasirašyti siuntos perdavimo–priėmimo dokumentą (šalyje įvedus karantino režimą Pardavėjas gali koreguoti šiame punkte aprašytą tvarką). Jums pasirašius siuntos perdavimo–priėmimo dokumente, laikoma, kad siunta bei Prekės yra perduotos tinkamos kokybės, Prekių pažeidimų, kurių atsiradimo pagrindas priskirtinas ne gamykliniam brokui, bei Prekės(-ių) komplektacijos neatitikimų nėra.
  10. Pastebėjęs, kad pateiktos siuntos pakuotė pažeista, Prekė(-ės) yra pažeista(-os) ir/ar Prekė(-ės) yra netinkamos komplektacijos, Jūs privalote tai pažymėti siuntos perdavimo–priėmimo dokumente bei, dalyvaujant Pardavėjui ar jo kurjeriui (trečiajam asmeniui), surašyti laisvos formos siuntos ir/ar Prekės(-ių) pažeidimo/neatitikimų aktą. Neatlikus tokių veiksmų Bendrovė yra atleidžiama nuo atsakomybės prieš Jus dėl Prekių pažeidimų, kokybės, komplektacijos, pakuotės pažeidimų, kurių Jūs nepažymėjot Prekės pristatymo dokumente.

TAISYKLĖS

PREKIŲ GRĄŽINIMAS / KEITIMAS

PREKIŲ PRISTATYMAS / ATSIĖMIMAS

PRIVATUMO POLITIKA

VARTOTOJO PASKYRA

SIUNTOS SEKIMAS

Call Now Button+37067834889